Известие

Collapse
No announcement yet.

За парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За парното

    Здравейте колеги,от миналата зима парното ми значително намаля-като горещина,не като обдухване.Сега то явно ще се стигне до чистене на радиаторчето.Но днес махнах кората под чистачките,смених филтъра за купето и забелязах,че клапата под филтъра си се движи свободно.В смисъл като и задам да духа топло ли,студено ли,циркулация само в купето,на нея и е все едно-не се движи.Та питането ми е трябва ли да се движи тази клапа?Според мен да,може би като се даде на циркулация само в купето трябва да затваря.Може и това всъщност да е проблема,да нагнита студен въздух и да меша топлия?Аз я затворих с подръчни материали,ще покарам ще видя дали има разлика.Може ли да прецакам нещо като съм я затворил клапата?Благодаря!
    Alfa 156FL засилена
    Aprilia Shiver..т'ва е моторо Баце
    ALFA ROMEO 155 Super 2.0 16V
    e.x.HONDA CBR 929RR-152hp

  • #2
    прецакала сее клапата или по-скоро зъбчетата по който се движи моторчето което я затваря. А иначе си виж термостата че той е една от основните причини за намаляването на топлотата на въздуха,коъто духа парното.
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #3
      Когато купих колата на дълго ми държеше 72-74 градуса.Смених термостата,абсолютно същите градуси.Уреда на таблото мери вярно.Реших,че повече няма да се занимавам с термостати,но това не ми пречеше до миналата зима да си имам прилично парно.Сега като съм я затворил тази клапа предполагам,трябва да я карам само на циркулация само в купето,да не натоваря иначе някое моторче
      Alfa 156FL засилена
      Aprilia Shiver..т'ва е моторо Баце
      ALFA ROMEO 155 Super 2.0 16V
      e.x.HONDA CBR 929RR-152hp

      Comment


      • #4
        Само дето със затворена клапа зимата стъклата вечно ще са замръзнали.
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
          Само дето със затворена клапа зимата стъклата вечно ще са замръзнали.
          Защото влагата в купето ще е висока и ще достигне точка на оросяване
          Arena Coast Customs

          Comment


          • #6
            Екстра,ш'си ходя тогава с мотора на работа
            Alfa 156FL засилена
            Aprilia Shiver..т'ва е моторо Баце
            ALFA ROMEO 155 Super 2.0 16V
            e.x.HONDA CBR 929RR-152hp

            Comment


            • #7
              Да се включа в и аз в темата , от тъпата клапа ли е вечно потно в колата ми като е влажно времето и като сме повечко пасажери?
              ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


              Renault Megane II Grand Tour-2004г

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                Да се включа в и аз в темата , от тъпата клапа ли е вечно потно в колата ми като е влажно времето и като сме повечко пасажери?
                или са тънки стъклата на 155 или са доста добре термопроводими - оттам е !
                Иначе ако редовно ги чистиш отвътре и няма изпаряване на антифриз в колата, стъклата се държат малко по-добре.
                Иначе даже в дъжд ми прави впечатление че там където има капка на стъкото, отвътре точно там има конденз - много е як ефекта!


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #9
                  Потенето е от това, че човек отделя влага с дишането и повишава относителната влажност в купето. Иначе, ако правилно са сметнали браточките инсталацията не би трябвало да се поти. Ако се замъглява, значи имаш някой от проблемите - забила клапа рециркулация, теч в отоплителната система, сериозни неплътности по купето, смотан филтър, запушено(по въздух) радиаторче, кофти монтиран джам и силикона пропуска вода вътре, дупки по пода и ти мие краката и т.н. Иначе проводимостта на стъклото, като материал си е високо, при повечето коли си е така, да не кажа всички (има и стъклопакети де)
                  Last edited by Pastora; d.m.y г., 22:44.
                  Arena Coast Customs

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
                    Иначе, ако правилно са сметнали браточките инсталацията не би трябвало да се поти. Ако се замъглява,
                    На 155 е леко сбъркана тая инсталация
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                      На 155 е леко сбъркана тая инсталация
                      Значи моята е дефектна - не се поти, поне засега "
                      Arena Coast Customs

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
                        Значи моята е дефектна - не се поти, поне засега "
                        Радвай се.
                        Много трудно се разпотява 155 веднъж като се запоти и става ад под небето. Па ако конкретния лкземпляр има склонност към потене поради някъф дефект ....
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                          Радвай се.
                          Много трудно се разпотява 155 веднъж като се запоти и става ад под небето. Па ако конкретния лкземпляр има склонност към потене поради някъф дефект ....
                          ..сещам се при теб защо толкова се е запотявала 155......защото когато караше такава беше по млад)))
                          Иначе няма грижи ако е наред вентилацията(въздухопроводите) и няма шума и други гадости под кората на чистачките...тия с климатиците да си сменят филтрите!
                          И при мен първите године се потеше здраво, но сега предпочитам домашни условия и други екстри....не чак толкова екстремни)))
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • #14
                            Че ся що ми е? Да не искаш да кажеш, че съм стар и е време да се кротна?
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                              Че ся що ми е? Да не искаш да кажеш, че съм стар и е време да се кротна?
                              Сега трябва да се впуснеш в усилен подбор на булка, коя става и коя не (практически тест), за предпочитане в 'жипката, че е по-широчко
                              Arena Coast Customs

                              Comment

                              Working...
                              X